Що таке BO SHO?
Компанія BO SHO заснована двома директорами з маркетингу, котрі надто часто чули питання на кшталт: "Бо шо з того буде?", "Бо шо люди скажуть?", "Бо шо буде з тим бізнесом"?
Як не дивно, такі питання ми чули найчастіше від представників великого бізнесу, котрі часто розуміючи що таке стратегія бізнесу, боялись маркетингової стратегії як вогню, адже розробка маркетингової стратегії часто змушує змінюватись весь бізнес.
У своєму житті засновники BO SHO користувались двома принципами:
- Завжди роби ставку на тих, хто йде другим, адже у таких людей завжди є більше азарту і бажання стати першим ніж у тих, хто є номером 1 на даний момент.
- Якщо бачиш, що всі йдуть в одну сторону, то розвертайся і йди в другу, адже там нікого немає і тобі розкриються нові можливості.
Поєднавши ці два принципа і проаналізувавши ситуацію ми дійшли висновку, що не хочемо ганятись за великими компаніями, звичайно ж там більше грошей і можна зірвати куш, але ці компанії неповороткі як Титанік і є великий шанс, що усі запропоновані зміни наткнуться на айсберг. Тоді ми звернули увагу на малий та середній бізнес, ця категорія підприємців мало цікавить маркетингові компанії, адже їхнє лого не буде так круто виглядати серед кейсів і грошей там менше, проте для BO SHO це були справжні Джеки Горобці з непереборним бажанням стати номером 1 у бізнесі, і ми взяли шлях на Тортугу…
Першочерговою назвою компанії було “Бо шо люди скажуть”, але вона виявилась надто довгою і ми її скоротили до БО ШО, а потім BO SHO. Назва носила іронічний контекст, адже ті хто боїться змін, ніколи не сядуть з нами в одну шлюпку, але ті, хто голодний до росту і прибутку відставить думку оточення на другий план.
Уже в перший місяць наш бізнес-план спрацював і партнерами BO SHO стали компанії, які вже давно на ринку і прагнули великих змін, або ті, хто тільки починав свій шлях у бізнесі. Звичайно не всі хто декларує про бажання змін насправді їх прагне, тому по-дорозі ми втратили декількох перспективних піратів, проте більшість наших партнерів досі крокує разом з нами на зустріч змін та завоюванню ринку.
На час написання цього тексту компанії BO SHO все ще менше одного року, проте наявність таких крутих партнерів-однодумців наштовхує нас на думку, що ми таки знайшли свою “Чорну перлину” і не відпустимо цей штурвал незважаючи ні на що.
Джерело: Подкаст БО ШО Сказати