SEO vs контекстна, що краще?
SEO та контекстна реклама в сфері маркетингу стала чимось схожим на словесну битву любителів авто з переднім приводом та заднім. Хто крутіше зайде в занос чи хто краще заїде під гірку? У сфері маркетингу все те саме. Тому наперед зайспойлеримо, що ми за повний привід)))
Якщо говорити максимально спрощено, то контекстна реклама дає швидкий результат за який треба заплатити вже і негайно, а SEO схоже на інвестицію, де ти вкладаєш на початку, але потім сидиш і отримуєш задоволення від дешевизни ліда. Тому BO SHO пропонує комбінований підхід залучаючи і спеціалістів з контекстної реклами, і SEO-шників.
Відділ продажів найчастіше обирає контекстну рекламу, адже це допомагає виконати план на місяць. Ти оцінюєш вартість продукту, вартість вкладених грошей і розумієш чи ти йдеш у плюс, чи мінус з такою рекламою. І так, контекстна реклама підходить не усім видам бізнесу, інколи вартість ліда (залучення клієнта) може бути дорожчою ніж вартість покупки цим клієнтом.
Власники бізнесу чи CEO найчастіше обирають SEO, адже це можливість за рахунок інвестицій відбити їхню вартість у майбутньому, тобто це гра в довгу, але з приємнішою ціною на виході.
Отже SEO:
Переваги
- Прибутковість у довготривалій перспективі - спочатку платиш більше, але за рік відбиваєш ці гроші за рахунок оптимізації сайту
- Покращення самого сайту - SEO передбачає оптимізацію контенту, постійну роботу над зручністю сайту для користувачів, що в свою чергу робить твій сайт найкращим на ринку і люди починають на нього заходити органічно
- Довіра від клієнта - коли сайт знаходиться високо в списку Google без позначки реклама, то такий сайт викликає довіру
Недоліки
- Треба терпіти - SEO працює не одразу, інколи треба почекати від кількох місяців до року і саме тут більшість твоїх конкурентів сходить з дистанції, адже їм здається, що вони тратять гроші в пусту, але ми знаємо що ця історія не про тебе
- Якщо Google змінює алгоритми, то треба змінити налаштування, тобто спеціаліст з SEO повинен бути присутнім і час від часу дивитись чи все гаразд
- Твої конкуренти знають що це працює і роблять те саме, що і ти. Битва SEO-шників це не вигадка, між ними йде справжня невдима битва, тому BO SHO знає де знайти крутого воїна
Джерело: Ютуб-канал BOSHO.AGENCY
Контекстна реклама:
Переваги
- Все відбувається дуже швидко - може бути таке, що клієнт прийде в той самий день, коли ти запустив рекламу
- Контроль за витратами - ми допоможемо скласти табличку, де буде видно скільки ти вклав, скільки отримав і скільки треба вкласти щоб отримати ще більше
- Постріл у яблучко - таргет дозволяє налаштувати рекламу на тих клієнтів, які тобі потрібні
Недоліки
- No money no honey - в контекстну рекламу треба вкладати завжди, якщо ти зупиниш рекламу, то в одну мить відкотишся туди, де був на початку
- Якщо Google змінює алгоритм, то мало трошки підшаманити як із SEO, тут треба повністю перераховувати бюджет і може статись таке, що реклама стане невигідною
- До сторінок з позначкою “Реклама” менше довіри